Prehľad ochrany osobných údajov

Súbory cookie používame, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.... 

Vždy aktívne

Nevyhnutné súbory cookie sú absolútne nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky. Tieto súbory cookie anonymne zaisťujú základné funkcie a bezpečnostné prvky webovej stránky.

Žiadne cookies na zobrazenie

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webovej stránky na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätnej väzby a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne cookies na zobrazenie

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách, ako je počet návštevníkov, miera odchodov, zdroj návštevnosti atď.

Žiadne cookies na zobrazenie

Výkonnostné súbory cookie sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webovej stránky, čo pomáha pri poskytovaní lepšej používateľskej skúsenosti pre návštevníkov.

Žiadne cookies na zobrazenie

Baner

IT Akadémia – Vzdelávanie pre 21. Storočie

IT akadémia je národný projekt, ktorý sa realizuje pod hlavičkou CVTI SR v spolupráci s partnerskými univerzitami: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Technická univerzita v Košiciach a Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Cieľom projektu je vytvorenie modelu vzdelávania a prípravy mladých ľudí pre aktuálne a perspektívne potreby vedomostnej spoločnosti a trhu práce so zameraním na informatiku a IKT. Naša spoločnosť sa do projektu zapojila dodávkou tovarov do takzvaných IT ScienceLabov na celkovo 99 miest na celom Slovensku. Prvé dodávky tovarov začali tesne pred Vianocami, súčasťou dodávok boli aj 87 kusov meteostaníc, a boli distribuované na všetky ZŠ, gymnáziá a vybrané univerzity. K meteostaniciam patrí aj úložisko dát, kde si školy môžu prezerať a vyhodnocovať namerané údaje.